måndag

idag är det måndag igen.
inte för att det gör nån skillnad vilken dag det är när man är arbetslös men ändå.

Jag har åkt buss idag.
till mora
Först gången på 3 år .
så det var lite läskigt.
Men jag kom då fram dit jag skulle iaf.
Men fan va dyrt det är !!
är ju billigare att åka bil.
och mycket bekvämare.

Va i mora och förde över mina pengar.
och så vart det lite shopping :D
Fick med mig 2 par skor hem.
2 par skor för 300kr tyckte jag var ett kap :D skulle typ kostat 900 :D
Sen fick jag även med mig en röd klänning från Hm på rean för 150 kr
Samt  2par trosor, ett linne och en topp/ tunika från cubus samanlagt gick de på 130kr :D
Är så glad att jag gör sånna fynd på fina kläder :D
Provade även en till klännning på hm som e skitsnygg men vet inte när man ska använda den bara.
så den fick hänga kvar där ett tag till.
Den som gjorde mig sällskap i mora var madde :D
Underbara du <3

Nu har jag precis ätit lite mat.
vart mos och citronbitare med kallsås idag.
enkelt å bra :D

Nu väntar jag på att mitt promenadsällskap ska komma <3
så man kan gå å prata lite skit och förbränna lite fett :D

Har starka funderingar på att börjapå Zumba.
det verkar vara så roligt .

Ikväll blir det bara att ta det lugnt och kolla på en film kanske med Madde :)


Måste hitta ett jobbb !!!!!

Älsklingen håller på att göra rent akveriet .
lite kul å sitta å kolla på när han sliter :D haha
å missarna är så intresserade av att hjälpa han med fiskarna :)
mina söta missar som börjar bli så stora ..

Vad tråkigt allt skulle vart utan er. ingen som kurrar och ingen som myser med en. ingen som biter en i tårna när det är dax att kliva upp. Eran mamma älskar er <3 ( vet att pappa gör det oxå) =)

Tänk när dem var så små <3

Skriver mer en annan gång

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0