Lördag

Idag är det lördag igen.
gårdagen spenderades på jobbet för att sedan träffa vännen Madde <3
fast jag va helt slut efter jobbet så hängde jag på dem en vända .
Jag, Madde; henrik och älsk åkte lite bil å va på donken.
Trevligt <3
Idag är det jobb som gäller igen.
annars har jag bara slappat hela dagen.

Gud vad jag är dålig på att uppdatera denna blogg.
får bli skärpning på det nu.


Madde du betyder så mycket <3




Igår kom jag fram till att jag ska börja sälja tupperware igen.
så jag ska ha den första demostrationen hemma hos mig nästa söndag 12.30.
alla är välkommna :D


Jag å marre var även ute å prommenerade lite igår som vi brukar.
det är så skönt å röra lite på sig :)
älskar dig gumman <3

Livet är underbart just nu.
vad skulle man göra utan sina vänner ??

Bloggar säkert mer sen.
ska skärpa mig med uppdateringarna nu.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: madde

du betyder jätte mycket för mig gumman! älskar dig <3

2011-01-22 @ 17:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0