Måndag

nu e det måndag igen,
gud vad dagarna rinner iväg,
i helgen har det inte hänt så mkt.
jag stod på en mässa i vika lördag och söndag.
och igår så var jag även till borlänge.
lilla tova fyllde 3 :D

i lördags så möblerade vi om här hemma.
det vart riktigt bra :D

åhh det e e så mkt jag vill skriva om men jag får eller kan inte

men jag kan säga så mkt som att vi kikar efter ett annat boende och vi har några alternativ på gång :)
specielllt ett som vi fick nys om igår, det skulle verkligen vara perfekt :D
så hoppas hoppas :D

Madde har kommit hem nu :D :D
ska träffa henne idag :D
har saknat

Ne nu ska jag gå å hoppa på älsklingen så han vaknar nån gång :)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0