Snö

Jag ser det snöar,
JAg ser det snöar,
Jag ser det snöar,
Det var hvell roligt , Hurra !

Det är ju bara så mysigt nu när snön har kommit :D
I love it!
Det är nu man bli sådär jätte sugen på att ta fram ljusstakar och julgardiner.
Men jag tror att det får vänta nån vecka till.
(iaf några dagar)

Har inte skrivit något i veckan.
Har helt enkelt inte orkat eller haft tid å lust.

Tycker så synd om min babe oxå.

Tänkte att jag skulle ut å leka med missarna i snön lite senare :)
Dem e ju inte så vana vid snön ,
Men Sigge tycker då att det e roligt :D
MEn Sune e ju lite feg av sig :P

JAg tänkte om jag skulle försöka fixa ihop ett Sexparty (Dildo Party)
snart och undrar om det är några som är intresserade av att komma ????
Lite vin och en trevlig kväll med massor med skratt.

Trevlig helg allihopa :)

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Mela

Räkna med grannen din om du ska dra hem en massa penisar i låda!

2010-11-21 @ 01:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0