Mörkt

Gud vad mörkt det är på kvällarna nu.
Inte så konstigt att man är så trött och inte orkar göra något.
Man lixom tappar motivationen till allting.
Lite snö skulle sitta fint nu.
Så att det lyser upp lite och blir lite ljusare.

Jag tror att det blir tidigt och lägga sig ikväll.
Jag och Sigge och Sune får ta och mysa ner oss i sängen.
Så kan älsklingen sitta och spela sitt spel ifred utan att vi stör.

Gud vad tiden går fort nu.
Veckorna bara flyger iväg.
Imorron är det helg igen.
Tro cad som händer denna helg då?
ÄR grymt sugen på att bara vra och ta det lite lugnt.
Men Andreas lär vell ska hålla på med bilen och spela tv-spel så dt lär vell inte bli någon myskväll.

Varför är min karl inte mysig för 5 öre.??
Fattar inte det.
Men det är vell tur att han är bra på andra saker :D
Och att jag älskar han ändå <3

På söndag blir det troligtvis att åka till Borlänge och fira Theo som fyller år.
Det är så mysigt med barnkalas tycker jag.

Ne sängen kallar.
Med en kopp capochino och rostad macka.
Mums !

Tjingeling


Vad tråkigt allt skulle vart utan er. ingen som kurrar och ingen som myser med en. ingen som biter en i tårna när det är dax att kliva upp. Eran mamma älskar er <3 ( vet att pappa gör det oxå) =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0