söndag

är helt slut efter att ha jobbat i helgen.
Idag sov jag till halv 2!!!
Hur normalt e det ???
vart på jobbet till kl 2 igår.

idag blir det bara att ta det lugnt.
kanske blir till att åka till slättberg en vända å sen ska vi handla lite.

katterna behöver ut å springa av sig lite.
dem springer runt runt som om dem har senap i röven.
tänk att dem kan vara så jobbiga ena sekunden och andra sekunden
är dem så goa så dem vet inte vart dem ska ta vägen.

imorron måste jag in till mora en vända.
Sen ska jag å Madde till Falun / Borlänge nån dag :)
Måsta på rusta å shoppa lite :D

Ne nu tycker jag att det kan ta å bli sommar.
men då måste raggarbilen vara klar:D
annars är det ju inge kul .
finns inge mysigare än att sitta å åka runt i den när solen skiner :)
å i sommar blir det västerås, stockholm, och självklart massa rättvik :D


Så har den sett ut men kommer bli en helt ny bil :D

ne nu ska jag ta å göra nån nytta

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Jonas Thalin

är dom kastrerade än?

Om inte så kommer ni få ha det så ett tag ;)

Jag ska klippa min katt nästa vecka är det meningen...

2011-01-23 @ 14:19:10
URL: http://jonastha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0