Fredag

Idag är det fredag och jag måste bli bättre på att skriva.
idag ska vi in till mora och kastrera sune.
han har nämligen börjat pissa överallt och gnäller jätte mkt.
så ikväll blir det en lugn hemma kväll för att ta hand om han.

jag har även fått jobb som personlig assistent :D
hoppas att jag kommer att trivas :D
det är vell bara vikarie jobb och i sommar tror jag men det är alltid an början :D

Jag saknar Madde nu !
nu har du vart borta för länge !!'
men hoppas du har det bra i värmen iaf :D

det ät så mkt som jag vill berätta men jag kan inte.
får skriva ióm det lite senare :D

just nu väntar jag på att älsklingen ska vakna.
och så ska jag in i duschen!!! haha
så att man inte är så äcklig. hahah !!!

jag har fått en ny hobbie :D
jag har börjat sytt.
lägger uppp bilder på det senare.
lånade svärmors symaskin :D

Tjineling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0