Fredag

God morron :)
Idag är det fredag.
Tro vad denna dag har att ge då.. ?
Vaknade kl 10 .
Skönt att få sova ut lite .

Här hemma är det full fart.
Sgge skrämmde livet ur både mig och andreas igår.
Han hade nåt i halsen så han typ inte kunde andas.
Gud vad rädd man blir då asså.
Men allt gick bra iaf :)

idag när älskling kommer ska vi in till mora en sväng.
sen vill jag hyra sex and the city 2!
för jag e ju lite efter och har inte sett den än.

och jag hoppas att Marre kommer å hälsar på mig å dricker llite kaffe.
Hon jobbar nämligen idag :D
jag vill oxå jobba.
Jag vill tjäna pengar så jag kan åka utomlands.
Bara jag och marre och inte några karlar.
Tänk vad skönt att bara åka bort ett tag och glömma allt här hemma.
Men det hade ju vart mysigt om bara jag och älsklingen hade åkt oxå.
men han hatar ju å flyga så det lär han ju aldrig vela.

Tänk vad bra jag har det egentligen har jag kommit fram till.
Varför ska man klaga så mycket över sitt liv när man har tak över huvudet och mat på bordet ?
det är ju så många i Sverige som inte har det.

Nej nu ska jag ta å fxa iordning mig lite å ta en rök.

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Hiv i Andreas massor med öl så går det bra. Så gjorde han iaf när vi flög till Tyskland. :P

2010-11-05 @ 10:49:46
Postat av: jossan

ja jag får vell försöka med det då :P

2010-11-05 @ 17:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0