Fredag kväll

stter här med en grogg.
undra vad denna kväll leder till då?
Jag har då kommit fram till att jag har världens tråkigaste pojkvän !
han vill aldrig göra nå kul och aldrig hitta på något roligt.
Tror nästan jag ska köpa ett par ringar till han så att han kan förlova sig med sitt tv-spel.
för det är ju det enda den där kjarln tänker på !

det kom ettefterlängtat samtal idag :)
har gått och väntat på att dem skulle ringa om jobb hela veckan .
men idag gjorde dem det :)
jag ska jobba imorron.
är faktiskt väldigt skönt att jobbba kväll.
och det är väldig kul att jobba på bowlingen:)
alla är så trevliga där nere.
jag hoppas verkligen att dem ringer in mig mera där :D
imorron är det ju röd dag får man söndags ob hela dan då? eller ????

jag trodde jag skulle tröttna att skriva här men det är faktiskt ganska avslappnande och skönt att få skriva av sig endel :)
vi va in till mora idag för andreas skulle hämta ut sin lön !
han får lön på check!!!!!
vem fan skriver ut lön på check idag ???
det är ju fan 2010!!!
ja men ia så fick han ingen lön för att dem hade stängt alla banker kl 1 idag.
bara för att det är röd dag imorron..
hur sukt är inte det ???
alla andra människor jobbar ju som vanligt.
men inte baknkmänniskorna heller !!
fuskigt och dumt tycker jag !

imorron hoppas jag att andreas kan slita sig från tv-spelet en liten stund.
för jag vill in till mora och tända lite ljus på gravarna.
annars får vell min älskade marre följa ist :)
hon är nog mycket trevligare sällskap :D

vad skulle jag gjort utan dig marre ??
gud vad allt skulle vart tråkigt och meningslöst då !!
en vän som man kan prata om precis allt !!!
(nog för tt jag har några till som man kan göra det med)
men alla andra bor ju i mora å det har j blivit så att vi har glidit isär.
det är jätte tråkigt att det blivit så.
men vi vet att vi finns där för varanndra ändå :)
å då är det ju bra att jag har marre som jag kan umgås med här :D
snacka skit och prata av sig med !
älskar dig verkligen såå mkt <3

dme ville att jag skulle vara lite utklädd imorron när jag ska jobba.
vet int till vad eller hur så alla förslag är välkommnande:)

ne nu blir det till att blanda sig en tillfricka sen ta en rök :)

trevlig helg allihopa:)

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0